Koszty wysyłki, płatności i terminy realizacji zamówień dla klientów detalicznych

Podstawowe informacje

Klient detaliczny: to każda osoba zamawiająca produkty w naszym sklepie, bez względu na to czy produkty kupuje indywidualnie czy też na firmę którą reprezentuje.

Klient hurtowy: to każda osoba lub firma mająca jeden ze statusów: hurt mały, hurt pełen lub hurt indywidualny. Informacje o kosztach dostawy i terminie realizacji zamówień hurtowych,
znajdują się na stronie z Regulaminem sprzedaży hurtowej.

Operator kart płatniczych

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Koszty dostawy dla klientów detalicznych (ceny brutto)

Pokrywamy koszt dostawy jeżeli wartość brutto zamówienia wynosi minimum 500,00 zł
(nie dotyczy soli tabletkowej w workach 25 kg).

Koszty wysyłki w Polsce są zryczałtowane
i niezależne od ilości kupowanych
produktów.

Koszt wysyłki zawsze jest umieszczony
na fakturze (chyba, że pokrywa go nasza firma)

  • 9,99 złDostawa do paczkomatu (Przedpłata, Przelewy24, PayU, PayPal itp)
  • 15,00 złDostawa kurierem GLS (Przedpłata, Przelewy24, PayU, PayPal itp)
  • 18,00 złDostawa kurierem GLS (Pobranie)
  • 0,00 złPłatność przy odbiorze osobistym (Gotówka, Karta, Przedpłata)
  • 30,00 złPonowna dostawa do paczkomatu lub kurierem w przypadku nie odebrania jej przez odbiorcę i zwrotu do nas (opłata uwzględnia koszt zwrotu i ponownego nadania). Opcja na życzenie odbiorcy.

Terminy realizacji zamówień dla klientów detalicznych

  • Godzina graniczna do której złożone zamówienie zostanie zrealizowane tego samego dnia (z zastrzeżeniem poniższych informacji) zależy od sposobu doręczenia. W przypadku dostawy kurierem GLS jest to godzina 13:00 a przy dostawie do Paczkomatu InPost jest to godzina 12:00.
  • Zamówienia złożone przez sklep internetowy do godziny granicznej w dni robocze, opłacane przy odbiorze (za pobraniem), wysyłamy tego samego dnia (wyjątkowo może to nie dotyczyć zamówień składanych w pierwszy dzień po weekendzie, świętach itp).
  • Zamówienia złożone przez sklep internetowy do godziny granicznej w dni robocze, opłacane z góry (przelew bankowy, PayU, PayPal - płatność musi się zaksięgować u nas do godziny granicznej), wysyłamy tego samego dnia (wyjątkowo może to nie dotyczyć zamówień składanych w pierwszy dzień po weekendzie, świętach itp).
  • Zamówienia złożone przez sklep internetowy z odbiorem osobistym, można odebrać w godzinach pracy naszej firmy, godzinę po jego przyjęciu do realizacji (po otrzymaniu e-maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji). Uwaga: zamówienia na produkty w ilości ponad stan magazynowy (tzw. backorder), odebrać można po wcześniejszym sprawdzeniu dostępności (telefonicznie lub mailem) lub po otrzymaniu SMSa z naszej firmy.
  • Zamówienia złożone przez telefon, e-mail lub faks, realizujemy w zależności od formy zapłaty, zgodnie z powyższymi terminami z zastrzeżeniem, że może wystąpić konieczność sprowadzenia towaru, co przełoży się na wydłużenie czasu realizacji
  • Zamówienia złożone w dziale Hurtownia filtrów wody realizujemy w terminie 2-7 dni roboczych.
Uwaga: w przypadku zamówień w których występują produkty dostępne na tzw "back order" (dostępne po potwierdzeniu), termin realizacji będzie zgodny z informacjami które przekażemy Klientowi.

Koszty i terminy dostawy za granicę

Koszty wysyłki za granicę Polski są zależne od kraju do którego kierujemy przesyłkę oraz od wagi i gabarytów paczki.
Koszt wysyłki zawsze jest umieszczony na fakturze.

W celu określenia kosztu wysyłki, proszę napisać do nas maila z podaniem kraju i kodu pocztowego do miejsca doręczenia paczki.

Lista krajów do których możemy wysłać zakupiony towar: Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy. Dostawa do Wielkiej Brytani jest możliwa po indywidualnym wyliczeniu kosztów (cło itp). Prosimy o kontakt przez e-mail w przypadku zamawiania towarów do Wielkiej Brytanii.

Zobacz cennik