Masz w koszyku: (0) szt. na kwotę: 0,00 zł

Nie wiesz co kupić? Napisz do nas

Aby się zalogować wpisz Twój adres e-mail i hasło

Sprzedaż hurtowa

 
Regulamin sprzedaży hurtowej w sklepie www.woda.com.pl
 
 
§ 1
 
W dalszej części Regulaminu sprzedaży hurtowej, sklep internetowy www.woda.com.pl nazywany jest "Sklepem" a Klient hurtowy "Klientem".
 
 
§ 2
 
Sklep rozróżnia cztery grupy Klientów hurtowych:
 
Grupa 1) Hurt okazjonalny - osoby lub firmy, sporadycznie dokonujący jednorazowego zakupu większej ilości danego produktu (np kartonu wkładów wymiennych itp). Produkty objęte sprzedażą w "hurcie okazjonalnym" mają zdefiniowaną gradację cen, zależną od jednorazowo kupowanej ilości danego produktu (przykładowo: od 1 szt: 5,00 zł brutto / od 10 szt: 4,00 zł brutto / od 50 szt: 3,00 zł brutto). Produkty nie mające zdefiniowanej gradacji cen, nie są przez Sklep oferowane w "hurcie okazjonalnym".
 
Grupa 2) Hurt mały - firmy zarejestrowane w Sklepie, którym obsługa Sklepu przypisała status hurtowy. Aby posiadać taki status należy zarejestrować się w Sklepie i poinformować obsługę o rejestracji wysyłając maila z prośbą o zmianę statusu na hurtowy. Zamówienia muszą być składane przez Sklep. Aby utrzymać status hurtownika, należy dokonywać regularnych zakupów towarów średnio 500,00 zł brutto miesięcznie (weryfikacja przez obsługę Sklepu następuje średnio co 3 miesiące).
 
Grupa 3) Hurt pełen - firmy dokonujące zakupów wyłącznie poprzez zamówienia składane e-mailem. Obowiązuje cennik z wyższym rabatem niż w przypadku "Hurtu małego". Cennik udostępniamy Klientom posiadającym ten status, wysyłając go przez e-mail. O status hurtownika pełnego można się ubiegać, gdy średnia, miesięczna wartość zakupów towarów to 3.000,00 zł brutto (weryfikacja przez obsługę Sklepu następuje średnio co 3 miesiące).
 
Grupa 4) Hurt indywidualny - firmy dokonujące zakupów wyłącznie poprzez zamówienia składane e-mailem. Obowiązuje cennik z wyższym rabatem niż w przypadku "Hurtu pełnego". Cennik udostępniamy Klientom posiadającym ten status, wysyłając go przez e-mail. O status hurtownika indywidualnego można się ubiegać, gdy średnia, miesięczna wartość zakupów towarów to 5.000,00 zł brutto (weryfikacja przez obsługę Sklepu następuje średnio co 3 miesiące).
 
 
§ 3
 
Sklep nie gwarantuje stałych cen sprzedaży. Przed każdym zamówieniem Klient powinien zapoznać się z aktualnymi cenami w Sklepie (Hurt okazjonalny - nie wymaga logowania w tym celu, Hurt mały - wymaga logowania w Sklepie, Hurt pełen i indywidualny przesłać zapytanie o aktualne ceny mailem).

 
 
§ 4
 
Realizacja zamówień hurtowych może trwać dłużej niż typowe 1-2 dni robocze. Każdorazowo Klient powinien zweryfikować czas realizacji przesyłając zapytanie mailem).
 
 
§ 5
 
Klient z grupy Hurt mały, pełen lub okazjonalny ponosi rzeczywiste koszty doręczenia przesyłki, zależne od ilości paczek itp. Aby upewnić się w rzeczywistych kosztach dostawy, prosimy zapoznać się przed złożeniem zamówienia z informacjami dostępnymi na tej stronie.


§ 6
 
Klient hurtowy nie ma prawa do wykorzystywania punktów lojalnościowych do opłacania zamówień złożonych w Sklepie. Przypisywania punktów lojalnościowych odbywa się automatycznie do kont Klientów. Wykorzystać je do opłacenia zamówienia mogą jedynie Klienci detaliczni (fakt, że znajdują się również na kontach Klientów hurtowych, jest ograniczeniem oprogramowania sklepu internetowego).