Koszty wysyłki, płatności i terminy realizacji zamówień dla klientów hurtowych

Podstawowe informacje

Klient hurtowy: to każda osoba lub firma mająca jeden ze statusów: hurt mały, hurt pełen lub hurt indywidualny.

Klient detaliczny
: to każda osoba zamawiająca produkty w naszym sklepie, bez względu na to czy produkty kupuje indywidualnie czy też na firmę którą reprezentuje.
Informacje o kosztach dostawy i terminach realizacji znajdują się na tej stronie.<br

Operator kart płatniczych

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Sklep rozróżnia cztery grupy Klientów hurtowych:

Grupa 1) Hurt okazjonalny - osoby lub firmy, sporadycznie dokonujący jednorazowego zakupu większej ilości danego produktu (np kartonu wkładów wymiennych itp). Produkty objęte sprzedażą w "hurcie okazjonalnym" mają zdefiniowaną gradację cen, zależną od jednorazowo kupowanej ilości danego produktu (przykładowo: od 1 szt: 5,00 zł brutto / od 10 szt: 4,00 zł brutto / od 50 szt: 3,00 zł brutto). Produkty nie mające zdefiniowanej gradacji cen, nie są przez Sklep oferowane w "hurcie okazjonalnym". Brak możliwości płatności odroczonej.

Grupa 2) Hurt mały - firmy zarejestrowane w Sklepie, którym obsługa Sklepu przypisała status hurtowy. Aby posiadać taki status należy zarejestrować się w Sklepie i poinformować obsługę o rejestracji wysyłając maila z prośbą o zmianę statusu na hurtowy. Zamówienia muszą być składane przez Sklep. Wartość zamówionych towarów dla pierwszego zamówienia musi wynosić minimum 500 zł brutto. Aby utrzymać status hurtownika, należy dokonywać regularnych zakupów towarów średnio 2000,00 zł brutto miesięcznie (weryfikacja przez obsługę Sklepu następuje średnio co 3 miesiące). Możliwa płatność odroczona.

Grupa 3) Hurt pełen - firmy dokonujące zakupów wyłącznie poprzez zamówienia składane e-mailem. Obowiązuje cennik z wyższym rabatem niż w przypadku "Hurtu małego". Cennik udostępniamy Klientom posiadającym ten status, wysyłając go przez e-mail. O status hurtownika pełnego można się ubiegać, gdy średnia, miesięczna wartość zakupów towarów to 10.000,00 zł brutto (weryfikacja przez obsługę Sklepu następuje średnio co 3 miesiące). Możliwa płatność odroczona.

Grupa 4) Hurt indywidualny - firmy dokonujące zakupów wyłącznie poprzez zamówienia składane e-mailem. Obowiązuje cennik z wyższym rabatem niż w przypadku "Hurtu pełnego". Cennik udostępniamy Klientom posiadającym ten status, wysyłając go przez e-mail. O status hurtownika indywidualnego można się ubiegać, gdy średnia, miesięczna wartość zakupów towarów to 20.000,00 zł brutto (weryfikacja przez obsługę Sklepu następuje średnio co 3 miesiące). Możliwa płatność odroczona.

 

Koszty dostawy dla klientów hurtowych (ceny brutto)

Koszty wysyłki w Polsce są rzeczywiste i zależą od ilości paczek lub palet.

W przypadku gdy zamówienie będzie musiało zostać spakowane
w więcej niż jedną paczkę, koszt dostawy wzrośnie.

Koszt wysyłki zawsze jest umieszczony
na fakturze (chyba, że pokrywa go nasza firma)

  • 30,00 złpłatność przy odbiorze (za pobraniem) za jedną paczkę
  • 25,00 złpłatność przelewem, płatność elektroniczna, płatność kartą, płatność PayPall za jedną paczkę
  • 0,00 złpłatność przy odbiorze osobistym
  • *przy wysyłce na palecie, koszt zostanie wyliczony indywidualnie
  • 50,00 złPonowna dostawa jednej paczki w przypadku nie odebrania jej przez odbiorcę i zwrotu do nas (opłata uwzględnia koszt zwrotu i ponownego nadania)

Terminy realizacji zamówień dla klientów hurtowych

  • Zamówienia złożone przez sklep internetowy opłacane przy odbiorze (za pobraniem), wysyłamy w ciągu trzech dni roboczych (wyjątkowo może to nie dotyczyć zamówień składanych w pierwszy dzień po weekendzie, świętach itp)
  • Zamówienia złożone przez sklep internetowy opłacane z góry przelewem bankowym, realizujemy do trzech dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie
  • Zamówienia złożone przez sklep internetowy opłacane elektronicznie (karta kredytowa itp), realizujemy do trzech dni roboczych po autoryzacji transakcji
  • Zamówienia złożone przez sklep internetowy z odbiorem osobistym, można odebrać w godzinach pracy naszej firmy, dwa dni robocze po jego przyjęciu do realizacji (po otrzymaniu e-maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji). Uwaga: zamówienia na produkty w ilości ponad stan magazynowy (tzw. backorder), odebrać można po wcześniejszym sprawdzeniu dostępności (telefonicznie lub mailem) lub po otrzymaniu SMSa z naszej firmy
  • Zamówienia złożone przez telefon, e-mail lub faks, realizujemy w zależności od formy zapłaty, zgodnie z powyższymi terminami z zastrzeżeniem, że może wystąpić konieczność sprowadzenia towaru, co przełoży się na wydłużenie czasu realizacji
Uwaga: w przypadku zamówień w których występują produkty dostępne na tzw "back order" (dostępne po potwierdzeniu), termin realizacji będzie zgodny z informacjami które przekażemy Klientowi.

Koszty i terminy dostawy za granicę

Koszty wysyłki za granicę Polski są zależne od kraju do którego kierujemy przesyłkę oraz od wagi i gabarytów paczki.
Koszt wysyłki zawsze jest umieszczony na fakturze.

W celu określenia kosztu wysyłki, proszę napisać do nas maila z podaniem kraju i kodu pocztowego do miejsca doręczenia paczki.

Lista krajów do których możemy wysłać zakupiony towar: Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy. Dostawa do Wielkiej Brytani jest możliwa po indywidualnym wyliczeniu kosztów (cło itp). Prosimy o kontakt przez e-mail w przypadku zamawiania towarów do Wielkiej Brytanii.

Zobacz cennik