Koszty wysyłki i terminy realizacji zamówień dla klientów detalicznych

Podstawowe informacje

Klient detaliczny: to każda osoba zamawiająca produkty w naszym sklepie, bez względu na to czy produkty kupuje indywidualnie czy też na firmę którą reprezentuje.

Klient hurtowy: to każda osoba lub firma mająca jeden ze statusów: hurt mały, hurt pełen lub hurt indywidualny. Informacje o kosztach dostawy i terminie realizacji zamówień hurtowych,
znajdują się na stronie z Regulaminem sprzedaży hurtowej.

Koszty dostawy dla klientów detalicznych (ceny brutto)

Pokrywamy koszt dostawy jeżeli wartość brutto zamówienia wynosi minimum 500,00 zł
(nie dotyczy soli tabletkowej w workach 25 kg).

Koszty wysyłki w Polsce są zryczałtowane
i niezależne od ilości kupowanych
produktów.

Koszt wysyłki zawsze jest umieszczony
na fakturze (chyba, że pokrywa go nasza firma)

  • 15,00 złDostawa do paczkomatu (Przedpłata, PayU, PayPal, Karta, BLIK itp)
  • 15,00 złDostawa kurierem GLS (Przedpłata, PayU, PayPal, Karta, BLIK itp)
  • 18,00 złDostawa kurierem GLS (Pobranie)
  • 0,00 złPłatność przy odbiorze osobistym (Gotówka, Karta, Przedpłata)
  • 30,00 złPonowna dostawa do paczkomatu lub kurierem GLS w przypadku nie odebrania jej przez odbiorcę i zwrotu do nas (opłata uwzględnia koszt zwrotu i ponownego nadania). Opcja na życzenie odbiorcy.

Terminy realizacji zamówień dla klientów detalicznych

  • Godzina graniczna do której złożone zamówienie zostanie zrealizowane tego samego dnia (z zastrzeżeniem poniższych informacji) zależy od sposobu doręczenia. W przypadku dostawy kurierem GLS jest to godzina 13:00 a przy dostawie do Paczkomatu InPost jest to godzina 12:00.
  • Zamówienia złożone przez sklep internetowy do godziny granicznej w dni robocze, opłacane przy odbiorze (za pobraniem), wysyłamy tego samego dnia (wyjątkowo może to nie dotyczyć zamówień składanych w pierwszy dzień po weekendzie, świętach itp).
  • Zamówienia złożone przez sklep internetowy do godziny granicznej w dni robocze, opłacane z góry (przelew bankowy, PayU, PayPal - płatność musi się zaksięgować u nas do godziny granicznej), wysyłamy tego samego dnia (wyjątkowo może to nie dotyczyć zamówień składanych w pierwszy dzień po weekendzie, świętach itp).
  • Zamówienia złożone przez sklep internetowy z odbiorem osobistym, można odebrać w godzinach pracy naszej firmy, godzinę po jego przyjęciu do realizacji (po otrzymaniu e-maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji). Uwaga: zamówienia na produkty w ilości ponad stan magazynowy (tzw. backorder), odebrać można po wcześniejszym sprawdzeniu dostępności (telefonicznie lub mailem) lub po otrzymaniu SMSa z naszej firmy.
  • Zamówienia złożone przez telefon, e-mail lub faks, realizujemy w zależności od formy zapłaty, zgodnie z powyższymi terminami z zastrzeżeniem, że może wystąpić konieczność sprowadzenia towaru, co przełoży się na wydłużenie czasu realizacji
  • Zamówienia złożone w dziale Hurtownia filtrów wody realizujemy w terminie 2-7 dni roboczych.
Uwaga: w przypadku zamówień w których występują produkty dostępne na tzw "back order" (dostępne po potwierdzeniu), termin realizacji będzie zgodny z informacjami które przekażemy Klientowi.

Koszty i terminy dostawy za granicę

Koszty wysyłki za granicę Polski są zależne od kraju do którego kierujemy przesyłkę oraz od wagi i gabarytów paczki.
Koszt wysyłki zawsze jest umieszczony na fakturze.

W celu określenia kosztu wysyłki, proszę napisać do nas maila z podaniem kraju i kodu pocztowego do miejsca doręczenia paczki.

Lista krajów do których możemy wysłać zakupiony towar: Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy

Zobacz cennik